Sidor

måndag 22 februari 2010

Världens bästa bror............hittils

Japp ni ser rubriken, där vill jag skriva mycket..

Världens bästa bror!
___________________
Jag har f*n världens bästa bror.
Även fast han är så liten men han är så goo'


Idag har jag varit på skolan, vi hade idrott. Just nu ligger jag i soffan och kollar på Curling. H
Sverige-Schweiz.

Dagens outfit: (har ingen bild)

Mörkblåa Jeans : Gina Tricot
Vita steps : Cubus
Underkläder : ingen aning
Lila linne : H&M
Lila randigt linne : Gina tricot
Lila Klocka : Ur & Penn

Gör på lila idag ;)

Dagens hår :

Utsläppt men en inbakad fläta i en egen toffs.
Tänkte att jag kunde börja med outfits, och så småning om så kommer det bilder.;)

Nu ska jag fortsätta kika på curlingen, det kommer kanske ett till inlägg sen, eller två.

Kram kram
/ Carmen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar