Sidor

tisdag 16 februari 2010

Lång bil kö...

Vid 4-tiden så åkte jag, mamma och lillebror från Torvalla. Och shiit asså vilken lång bilkö, kanske inte det smartaste att åka bil vid den tiden på en vardag...

Iaf.. Min kusin är hos oss nu((:
Söööfis!

Tänkte lägga upp lite fiina bilder som jag har tagit med min kamera Nikon D3000 :)
Idag har jag inte gjort så mycket, varit på skolan. Haft HK. Nu har jag tagit av gipset, SKÖÖÖÖNT!
Men nu måste jag ha på mig kardborregrejs runt fingrarna i några veckor:(
Jag tog av dom nu när jag skulle blogga, lättare med tio fingrar och inte bara 8;)

På HK'n så gjorde vi Grahamsbullar riktigt goda faktiskt!
Jag tänkte att jag också skulle göra sådana hemma, men såklart så hade vi inte jäst.
Blir inte så jätte lång inlägg nu.

Puss puss!

/ Carmen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar