Sidor

söndag 21 februari 2010

Ikväll är en bra kväll!

Ja ni ser ju rubriken, vill ni ha svar?

- Ikväll är det ju Skidskytte :D
Damerna och Herrarnas.
OPPS SHIIT!
Mamma kom in till mig nyss och sa att skidskytten hade börjat och att det hade varit 2 skjutningar... Typiskt!

Idag har jag sovit hos mormor eller om man säger inatt? Skitsamma, idag har jag verkligen inte gjort nått, gud vad skönt. Men ändå är jag dötrött.
Jag gick ut en sväng och fotade, men tog ett kort sen gick jag in igen shit vad kallt det var!
Herregud vad har hänt med vädret?
Är det möjligt att det ska kunna vara så här kallt?
Kollar på skidskytten nu Björn Ferry 3:a 3 skjutningar noll bom för Ferry, Bra!!
Guld igen..?
Björndalen 6 bom sammanlagt på 3 skjutningar. Vad har hänt?
Imorgon börjar skolan och jag är såhär sugen !
Alltså har jag inget sug alls!

Apropå att det är kallt så ska vi till Turkiet i sommar, (LÄNGTAR)!

Men nu är det sista skjutningen måste kolla!

hejdå!
/ Carmen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar