Sidor

fredag 19 februari 2010

Nu kommer hemlisen..

Nu ska jag berätta "hemlisen" som jag skulle vänta med tills idag. Iallafall det jag ska göra ikväll är...
... Att gå ut och äta med mormor på Athena (stavning) sen efter det så ska vi se på bio.
The Valentine´s day tror jag att den hette ;) Det kommer bli första gången jag ser Taylor Swift i en film. Det ska bli spännande att se denna film, och eftersom att den är 2.10 timmar lång så vill jag att den ska vara bra. Annars blir man uttråkad!

Idag var jag på skolan... :(
Efter det så hade vi gympa. Vi hade skridskor, usch vad det var kallt!
Vi lyckades att övertala Andreas att viskulle gå upp till gymnastiksalen med en praktikant som heter Kent. Lite glad jag blev då??
Det stack i mina ben...

Jag ÄLSKAR fredagar för det första:
* Så är det helg
* Vi slutar 13.20
* Vi äter god mat (tacos, kött, jaa sånt ni vet')

På söndag ska jag och Lina kanske ska kolla på när Malin tävlar i GB.

Idag har mamma varit och handlat lite kläder till mig och bror'
* En svart byxa, med dragkedja längst ner.
* En tröja lite likt en tunika
* Två par med leggings

Taaack!

Kommer ett senare inlägg innan jag åker in till staden'
Hinner inte med ett efter bion för det slutar tjugo över elva, och då slår jag vad om att jag är skit trött!

Kram kram

/ Carmen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar