Sidor

söndag 21 februari 2010

Olycksdrabbad... :(

Åh, vad är det som händer..?

Okej, nu börjar jag med första grejen..:(

Min kusin Jocke var på badhuset med faster Anna, det var säkert några fler med. Men vilka vet jag inte.
Iaf .
Anna hade kollat bort 2 sek, sen såg hon en badvakt som hade hoppat i vattnet, jocke var borta. Men sen insåg hon att det var Joachim som var i vattnet, då hade han hoppat i i det djupa vattnet UTAN puffar. Han höll på att drunkna :'(
Herregud!

Nu berättar jag det andra.

Min kusin Ludvig, han ramlade in i en sängram som Lina hade satt upp, dan efter hade han blivit lite små seg, och börjat spytt, dom åkte in till sjukhuset. Nu ligger dom inlagd, isolerad om Ludvig skulle ha magsjuka. Och så har han dropp :'(

Usch!

Stackars dom!!
______________________________________________________________________________


Nu är det typ 19 eller 18 timmar kvar man kan rösta på min grej på sidan, jag hoppas att det iallafall blir 20 röster.

Natti natti, ska kolla klart på skidskytten sen ska jag lägga mig.

Kram

/ Carmen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar