Sidor

tisdag 13 april 2010

Tillbaka.

hej :)

Kom hem igår kväll klockan 11... Så det blev ju inget inlägg då, men det trodde jag ,,, Och jag har ridit heela veckan nästan* :))
Mamma skulle ju ha med sig min kamera (det var därför jag inte tog med den till Ljungdalen) till London, men hon hittade inte kameraladdaren så hon tog inte med sig sen... :(
Men men, hon tog bilder med mobilen.

Jag åker till Göteborg den 26/5-29/5 med kören :))))
Mamma har sagt att om du sparar ihop 500 så får du 500 av mig och jag har samlat ihop 300, 200 saknas.. Men det är ju en månad kvar om inte mer :)
Sen 5 dar efter *tror jag* åker jag till TURKIET (LLLLLLLLL) i två veckor :')
Älskaaa!!

Då kommer det bli as många bilder, jag ska köpa massor av minneskort :) Och jag ska ta med mig datorn till turkiet *kanske* så jag kan blogga och lägga upp bilder och sånt shit!<3

Imorgon ska jag springa in på stan en snabbis och kolla efter nya benskydd :)
med mormor ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sussa, godnatt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar