Sidor

måndag 5 april 2010

:(

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt...
För en jätte dålig uppdatering men jag har inte haft någon blogglust..
Men nu ska jag försöka blogga minst 2-3ggr per dag ;)
Vill ju att ni ska gilla min blogg. och det är nog inte så många som läser min blogg eftersom jag har slutat skrivit..

Imorgon kanske jag åker till Ljungdalen, om vi inte åker på tisdag åker jag på onsdag, mamma åker ju till London på torsdag med mormor ;)
Jag har bett henne köpa en såndära I (L) London tröja :)
Dom lär väl inte va så dyr? :O

Idag ska jag och mamma in på stan en sväng och hänga på mittpunkten/domus ;)
Thihi

När jag är i Ljungdalen blir det inte så mycket bloggning, farmors internet är as segt, eftersom att j*vla turister tar med sig internet så blir det as segt!!

Lalalala, nu ska jag åka :)

Puss och hej leverpastej:)
Slänger in en bild också! :)

åh det funkade inte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar