Sidor

tisdag 13 april 2010

:'(

nää, måste skriva ett inlägg innan jag hoppar ner i sängen, såg kommentaren nu.
:
Anonym sa...

haha, skrattar bara åt din olycksdrabbade familj haha, din brorsa e inte värd ett skit, haha vilken jävla tööönt!!
det finns faktiskt andra än din brorsa som behöver hjälp

Svar: Ursäkta men vad menar du med det där?
Du vet nog inte hur tungt allt har varit för mig och min familj, okej så du menar att om när min lillebrors finger blev avslitet så skulle han inte fått någon hjälp är det så du menar?
Han har haft en hjärnblödning brutit nyckelbenet, armen har 9 ½ finger, fleeera hjärnskakningar räcker inte det? Och efter allt dethär så är det där du skrev det minsta vi behöver veta/höra, jag fattar inte ens att en människa kan ha mage till att skriva nått sådant.. trodde det fanns vettigare personer än en sån som du? eller har jag fel? håll dig till något annat än att skriva sådana kommentarer. draåthelvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar