Sidor

måndag 5 april 2010

cheesecake :)

Hej hej:)
Nyss så har jag och Sandra * min faster i Stockholm* chattat lite på msn, det är ju bra att vi håller kontakten och så :)(L)
Hon sa att om vi inte flyttar så kommer hon farfar och kanske henrik upp och kollar när jag ska spela storsjöcupen och umgås :)
det kommer bli jätte kul, och även om vi flyttar så kommer dom följa med upp när vi åker upp :)
Åh jag längtar till sommar :)

Tidigare idag så bakade mamma cheesecake när vi kom hem från stan så vi har precis ätit den, muumma!!

Mamma har målat mina naglar chockrosa nyss eller för en halvtimma sen :)
Köpte en ny för när vi var på stan och ett lack :)

Det blir det sista inlägget för idag:) Kommer nog inte ett inlägg imorgon åker till mormor imorgon skittidigt..
Sen får vi se om det blir något inlägg innan torsdag, morfar har ett internet men om man använder det internet då funkar inte hans hemtelefon, skit skumt :$


Kolla här vilka snygga foton, vill lägga upp alla men då blir det värsta bildbomben.. -.-



1 kommentar:

  1. haha, skrattar bara åt din olycksdrabbade familj haha, din brorsa e inte värd ett skit, haha vilken jävla tööönt!!
    det finns faktiskt andra än din brorsa som behöver hjälp

    SvaraRadera