Sidor

söndag 14 mars 2010

Sent inlägg

hej och förlåt för en så sen uppdatering..
idag har jag inte gjort så mycket mer än att städa.. Vi hade fotbollsträning idag men den kunde jag inte gå på eftersom vi blev bjudna på fika hos Åsa. :)
Vi var "testkaniner" på hennes "nya" tårtor, hon skulle testa en ny sort. jag sitter vid mammas dator i vardagsrummet :)
jaa idag har jag städat... mitt rum och vardagsrummet, köket och hallen. =stolt :-)

Lina och Ludvig har sovit hos oss inatt, kuligt. Blir inte så roligt inlägg men jag känner mig skyldig till att skriva iaf 1 inlägg.. Massa läxor har jag gjort idag... *PUST*
Bjussar på en bild på mig.. :)
Jaa dålig kvalité som ni ser, men det e ju för att det är YOUCAM ;)

Puss och Godnatt era små sötisar! (L)
* CarmenepåTOPPENhumör* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar