Sidor

lördag 27 mars 2010

Earth Hour

Hej hej, ska försöka hinna med ett inlägg innan allt ska släckas ner.. Men haha jag hinner typ hur många som helst det är ju 35 min kvar ;)
Jag tycker att Emma ska göra en jättefin design till in blogg, men hon kan inte säger hon.. :)
Men jag tycker hon ska det! :)

Jag har precis kommit hem till Moster och är proppmätt!
Vi blev bjudna på middag till mormor, jag mamma jr moster och ludvig :)
Myyyys!
Och på fredag ska jag baka stoooora cupcakes som jag ska ha tills på lördag :)
Eller som bakar jag dom på lördag morgon, fårse ;)

Jag har hjälpt mamma att städa heeela lägenheten från golv till tak, alltså då ,menar jag från golv till tak.. Sen blev det livat när vi var klar för då kom anna jocke jonathan och simon, lina och ludvig kom mycket tidigare. hos simon var det så stökigt så vi firade han hos oss istället :D

Men nu så ska jag försöka att avsluta detta inlägg på ett bra sätt, puss puss vi syns efter halv nio, då ska jag sätta på datorn igen :)

Puss puss.


- KOM IHÅG ATT SLÄCKA NER ALL BELYSNING :)
Jag och moster ska tända ljus och spela kort i en timma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar