Sidor

lördag 13 mars 2010

Fööörlåt

förlåt för att jag inte har kunnat bloggat... varje gång jag satt mig vid datorn har jag inte haft någon lust att blogga men nu kände jag att det var dags!
Idag har jag varit inne i badhusparken med mamma bror moster faster och hennes familj.
Tog inte med mig kameran för att den är så klumpig att bära, vi var där i 2 timmar kanske(?)
Det blev jätte kallt tillslut, då gick vi hem. så nu ligger jag i sängen och håller på att få lite värme i kroppen.

Utanför mitt fönster så är det en lång mojeng med bara gräs, Härligt!
Snart är det vår. :)
Jag längtar jätte mycket till slutet av maj för då åker jag till Göteborg. Vi bor på Lisebergsbyn, vi ska gå på Liseberg, åka paddan shoppa och nått mer :)
Sex dar efter vi har kommit hem alltså vi kommer hem 29, den 4 juni åker jag och min familj till Turkiet i 2 veckor :) SKÖÖÖNT!(L)

Ikväll är det Melodifestivalen, FINAL. Herregud vad tiden har gått snabbt sen första deltävlingen.Vilken tycker ni är värd att vinna? Själv tror jag att Salem Al Fakir vinner !

1 kommentar:

  1. hejsan det gör inget!<33
    Pernilla Wallgren, salem alfakir eller Eric saade!<333
    din blogg äger pözz pözz!<33

    SvaraRadera