Sidor

söndag 7 mars 2010

Gooooodmorgon!

Väcktes av Christopher imorse som ville ha tyngder att träna med ?

Ikväll åker jag upp till Storsjö/Ljungdalen, måste packa. Är det nått jag hatar är det att packa!
Vi ska vara där från söndag till onsdag tror jag. Vi ska åka skidor heeela dagarna långa!
Igår bloggade jag ingenting, men jag sov hos moster sen var jag på Frösöstörten. På kvällen så var jag på en Snowracer tävling i GB. Det var as kul att tävla och att åka i banan.

Idag är jag sugen att gå på stan, med mamma. Men nån måste passa Jr, vem vill det? - Ingen
Jag måste boka en tid för att ta hål i öronen, det blir 5:te gången jag tar hål...
jag hinner inte gå på stan idag....

Det här kommer bli mitt sista inlägg i mitt liv, nerå skojja. Det här kommer bli mitt sista inlägg för idag, och jag kommer inte kunna uppdatera bloggen i Storsjö/Ljungdalen, för där finns det inget internet...

Så, hejdååå bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar